2016. december 11., vasárnap

Harmadik advent van....





Tényleg rohan az idő, hogy már a harmadik gyertyát gyújtjuk ma. Nálunk nyugiban telnek a napok. Szinte mindenkinek megvan a karácsonyi ajándéka. Talán még egy-két apróság hiányzik. Még meg kell vennem a Szenteste vacsorájához a bőrös karajt. Szóval lassan készülgetünk.
A december a születésnapok hónapja is a bátyám családjában. 5 születés nap van. A bátyám 5-én, a lánya 10-én, Hanga unokája 14.én, a fia 26-án és Bence unokája 31-én született. És amíg élt Zoli apukája közbejött  17-én. Ilyenkor mindig nagyon sajnálom, hogy ilyen messze vagyunk. A skype azért nem pótolja a személyes köszöntéseket.
Közben varrogatok. Ebben az évben nagyon keveset varrtam. Most kimondottan élvezem.
Készülnek karácsonyi dolgok, és Hangának apróságok.





És a karácsonyi kaktuszom naná, hogy elnyílik mire karácsony lesz ..... :))









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése