2017. március 24., péntek

Megékezett a tavasz......



Ezen a héten megékezett a tavasz.



Eddig is szép idő volt napközben 10 fok közeli hőmérséklettel, de éjszakánként még fagyogatott. Nálunk nagyon óvatosak a növények amíg 0 fok körüli éjszakai hőmérséklet van. Azért a kora tavaszi virágok már nyílnak a kertben, a krókusz, a hunyor, a hóvirág.





Minden reggel, amikor kimegyek Lucával a játszótérre megcsodálom az udvart határoló fenyőimet. Kb. 15 éve ültettem őket és csináltam sövényt belőlük. A repülőtér bővitésekor mentettem meg, akkor alig voltak 1 méteresek. Volt amelyiknek alig volt gyökere.... Most meg csodaszépek.  Az udvari részen nincsenek sövényre nyírva, hogy árnyékoljanak.



És bent is csodásak a virágok. Az orchideáim október óta folyamatosan virágoznak. És már második tavasszal virágzik a tillandsiám is a fürdőszoba ablakban.





 A flamingó virágom négy éves lesz nyáron. Ahova letettem, amikor kaptam, azóta ott áll. Csak a fényképezés kedvéért tettem a varrógépre. Négy éve folyamatosan virágzik. Három virág mindig van rajta.



De most a kedvencem a hófehér karácsonyi kaktusz. Valami csodaszép.....





A hétvége a kerti munkák kezdetét  ígéri.... A terasz építés kármentése elkezdődik.....









2 megjegyzés:

teller-cake írta...

Mi is ízelítőt kaptunk már a tavaszból, nagyon jóóó... Az a fehée kaktsuzvirág milyen szép! <3 Képgyüjtő játékban háziasszonykodom a blogon, kérlek küldj nekem egy kedvenc képet, ha kedvet érzel hozzá. :-)

Luca írta...

Szívesen küldök képet. Mindjárt megkeresem. Igen, ez a fehér kaktusz valami szépséges.

Megjegyzés küldése