2017. július 29., szombat

Szülinapoztunk.....



Közhely a mondás, de tény és való, hogy rohan az idő......  Tegnap született és ezen a héten már a 27. szülinapját ünnepeltük Tamásmak.
Idén jól járt, mert a tényleges napon, 26-án körtekrém tortát csináltam neki, de igazán nem köszöntöttük meg, mert Nóri nem volt itthon. Így hétvégére maradt az ünneplés.
Az ünnepi ebéd tikka-masszalás csirke volt és valami epres tortát kért mára.
Végül Trollanyu mákos-epres tortájára esett a választás.





Isten éltessen kisfiam nagyon-nagyon sokáig!
Életünk egyik nagy ajándéka vagy, nagyon szeretünk téged!







2 megjegyzés:

teller-cake írta...

Isten éltesse az ünnepeltet! :-) Nem tudod véletlenül, hogy Trollanyu blogja miért került törlésre (a tortáról jutott eszembe), van esetleg neki egy új recepttára?

Luca írta...

Köszi. Törölte magát mindenhonnan sajnos.... Azt mondta, hogy annyian bántották, csesztették, hogy elege lett mindenből. Még az fb oldalát is megszüntette, ahol a receptjei voltak. Nagyon sajnáltam én is. Azt mondta, hogy egyszer talán megint fog írni, de angol blogot... Ez van. Nem értem én az embereket, hogy vajon mi öröme van valakinek abban, hogy másokat bántson.

Megjegyzés küldése