2012. november 28., szerda

Csokis-narancsos keksz...



Finom, ropogós-omlós

Nálunk minden hétvégén van valami édesség. Ez hozzátartozik a szombathoz, vasárnaphoz.
Az elmúlt hétvégén kétféle desszert is készült. Csináltam gesztenyepürét, ami próba volt. A németeknél vettem konzerv gesztenyepürét, ami kicsit csalódás volt. Nem az zavart, hogy nem volt édes, hanem az, hogy nekem viz íze volt. Azért a családnak ízlett, főleg, hogy Zoli rendesen meglocsolta Stroh rummal.....
Tamás nem jön mostanában haza, mert készül a vizsgáira. Azért, hogy ő sem maradjon ki, sütöttem még egy kis csokis sütit. Egyik barátnőmtől kaptam a receptet, gyorsan kész van, aránylag sok lesz belőle, finom csokis-narancsos és könnyen szállitható. 

Csokis-narancsos keksz:
200g margarin
140g kristálycukor
140g barna cukor
2 tojás
1 teáskanál vanília aromavagy 1cs vaníliás cukor
1 teáskanál szódabikarbóna vagy sütőpor
280 g liszt
1 csipet só
30g kakaópor
200g étcsoki kockázva
2 narancs héja reszelve
Sütőpapírra 2 kávéskanálnyi gombócokat rakunk 5cm-re egymástól.
190 C-on 10-11 perc alatt megsült.

Sütés közben szétterül 




6 megjegyzés:

  1. Hát igen...a Stroh rumnak nincsen párja...
    Jónak néz ki a recept, ki fogom próbálni!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ajánlani tudom. Nagyon finom és tényleg gyorsan készen van.

      Törlés
  2. Köszönöm a receptet !Ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szereted a narancsos csokit, tuti izleni fog.

      Törlés
  3. Ez nagyon jó, szeretem az ilyen gyors finomságokat. Kipróbálom, szerintem ez gluténmentesen is működni fog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egészen biztosan, mert nagyon kevés liszt van benne.

      Törlés