2013. augusztus 4., vasárnap

Gyűrűpárna Jucáéknak



Elkészültem a gyűrűpárnával. Nagyon jó érzés volt varrni és dísziteni. 
Nem volt egyszerű dekor karikagyűrűket venni rá. Ráadásul csak csomagban volt és aránylag kicsik, azért a célnak megfelelnek. 
Nagyon remélem, hogy tetszeni fog az unokahúgomnak. Azt sem tudom, hogy terveznek-e ilyesmit az esküvőre.
A párna fényképezése bizonyult a legnehezebb feladatnak. Miután este lettem kész vele,  a lámpafénynél nem akart a vaku villanni, úgy meg nem lett jó a kép. A végén csak sikerült.

vaku nélkül ilyen volt

vakuval, meg fénylik a baloldalán az anyag.






20 megjegyzés:

Fidike írta...

Gyönyörű lett!

Ciluklári írta...

szép ez biza, vakuval meg anélkül is! :)

Luca írta...

Köszi :)

Luca írta...

Cilu, de jó itt látni! <3

Yola írta...

nagyon szép lett, ügyes vagy

ancsapancsa írta...

Nagyon szép!

Luca írta...

Igyekeztem... :)

Luca írta...

:)

BORI írta...

Nagyon kis decens! Biztosan örülni fognak unokahúgodék...!

Tibandi country álmai írta...

De szép lett!!!

Luca írta...

Örültek neki, éppen gyűrűpárnákat nézegettek....

Luca írta...

A legnehezebb dolog, hogy az ember ne csicsázza agyon, mert nagyon kinálja magát

Ábrahámné Éva írta...

GYÖNYÖRŰ!!!!!!!!!!!!

Luca írta...

Köszi Évi :)

Zsigvica írta...

Nagyon szép lett, jól eltaláltad a díszítés mértékét! :)

beszand írta...

Nagyon szép lett, örülök, hogy megvarrtad! Nagyon jó kis örömöt szereztél az unokahúgodéknak!

Luca írta...

Pedig még nagyon nézegettem, hogy hova varrjak valamit....

Luca írta...

Köszi Andi. Te inspiráltál :)

teller-cake írta...

Hát elkészült...Csodaszép!!! Én biztosan nagyon örültem volna egy ilyennek az esküvőmön! :)

Luca írta...

Köszi. Az enyémen sem volt...

Megjegyzés küldése