2018. szeptember 12., szerda

Ismét babatakarót varrtam....




Második babatakarót varrtam idén és még vár rám kettő. Ebben az évben is a lányok vannak túlsúlyban, még úgy is, hogy két kisfiúnak két takarót varrtam...
Bella takarója nagyon lányosra sikerült. Igaz ebbe az is belejátszott, hogy a nagy, nyári pakoláskor találtam fehér-rószaszín pici blokkokat. Már akkor eldöntöttem, hogy felhasználom ezeket. A barnás, drapppos blokokal is vannak terveim.

.

Neki álltam megtervezni a takarót. Mindig több rajzot készítek. Most is több változatot csináltam.  A lepkék alap ötlet volt, csak azt kellett kitalálnom, hogy másik blokkot hogy rakjam össze. Tudniillik a "nagytesó" is lepkés takarót kapott két évvel ezelőtt.....







A közepébe azért becsempésztem egy kis sárga színt is, hogy ne csak rószaszín négyzetek legyenek.   Ezután már gyorsan elkészült a takaró. A lekéket és a négyzeteket körbe tűztem és a szélét is három csikban.






Természetesen Bella is megkapta a macit és a kötött zoknit a takaróval egyött.








5 megjegyzés: