2018. november 13., kedd

Még egy takaró Lacikának




Az első takaró után megkérdette Lacika mamája, hogy varrnék e még egy takarót kiságy méretben, ami  6x120 cm. Naná, hogy gondolkodás nélkül elvállaltam.
A neten nézelődve találtam egy takarót, amin rögtön beleszerettem az applikált kutyusokba.






Annyira aranyosak voltak, hogy rögtön eldöntöttem, hogy hasonló takarót készítek. A takaró érdelesságe lett, hogy a kockás anyagok nagy része Tamás régi boxereiből valók.
Azért nem ment olyan simán a varrás, mint terveztem  Kb egy éve a jobb szememmel nem látok rendesen, hályogosodik. A mostani varrógépemen a talp műanyag és nagyon fénylik a két lámpás megvilágítástól. Így aztán nem láttam rendesen e matt. Az első kutyust olyan rondán varrtam majdnem körbe, hogy úgy döntöttem kibontom. Mit mondjak elég Hamupipőke munka volt.... Végül úgy döntöttem, hogy hazaviszem és majd megkérem valamelyik varrós barátnőmet hogy varrja körbe a három kutyát. De mielőtt idáig eljutottam volna, elővettem a régi varrógépemet otthon és láss csodát, azzal semmi problémám sem volt. Így végül elkészült a takaró.





Nagyon remélem, hogy Lacika azóta is élvezi ezt a takató.








2 megjegyzés: