2015. november 19., csütörtök

Baba projekt 3 : Békás hálózsák



A kismamával együtt teljesen beleszerettünk ebbe az édes békába. Az már csak ráadás volt, hogy egy nagyon praktikus hálózsák elején díszelgett. A zsák megvásárolható otthon is és itt is. De elképesztő ára van..... Miután ránézésre nem tünt bonyolultnak a megvarrása, bevállaltam.
Tényleg nem túl bonyolult, csak ha az ember olyan anyagot választ a takarórész bélésének mint én, akkor igen tökölőssé válik a dolog.
Egyébként is változtattam a zsákon. Az eredeti mérete 43,5x65 cm. Hangáé pedig 50x70 cm lett. Azt gondoltam, hogy talán így kényelmesebb a pici babának és tovább tudja majd használni is.
Először megvettem a zöld anyagot, majd  a zsákba való betétetnek valót.  Ki kellett találnom, hogy miből készitsem el. Végül is vettem egy bébi takarót, ami 65x80 cm volt. Ezt a takarót vágtam méretre

 
Azután letöltöttem az eredeti zsák képét és megszerkesztettem a béka képét. Kinyomtatva éppen egy  A/4 papírra fér, méretarányosan.

 

 Kiszabtam az anyagokat, fel applikáltam a békát. Kiválasztottam a takarórész bélésanyagát, egy maradék polár anyagot.A polár varrás szempontból nem volt túl jó választás. Akármelyik oldalát akartam elszegni, sosem sitmmelt. Így aztán kénytelen voltam úgy lefércelni, mint a szendvicselésnél  :))


Azt már a varrás elején eldöntöttem, hogy az aljára nem fogok zippzárat tenni. Nekem valahogy túl soknak tünt, hogy alul és oldalt az legyen. Így aztán áthajtós módszerrel oldottam meg  zsák nyitását.




A varrások előtt mindent férceltem. Nem mindig szoktam, de ennél a huzatnál jobbnak láttam. Miután a zippzárt is méterben vettem, ki kellett próbálnom, hogy a bevarrásnál hogy működik. Nehogy a végén kelljen kibontanom.
Végül is elkészült a zsák. Kicsit tovább tartott a megvarrása, mint terveztem. De a végeredmény tetszik.




Remélem kis tulajdonosa majd jókat alszik benne! :))








6 megjegyzés:

  1. Ejha, nagyon cuki lett! Gratulálok hozzá, ( és csendesen irigykedem, de csak egy picit... ))

    VálaszTörlés
  2. Annyira cuki, hogy arra nincsenek is szavak... <3

    VálaszTörlés
  3. Igen, nekem is szerelem volt első látásra..... :))

    VálaszTörlés
  4. Ügyes vagy! Nagyon jó lett a zsák!

    VálaszTörlés
  5. Most már csak gyorsan postára kell adnom....

    VálaszTörlés