2015. november 3., kedd

A novemberi kert.....



Hihetetlenül szép, hosszú és kellemes őszünk volt eddig. Rengeteg napsütéssel. Ugyan a falevelek nagy része már lehullott a kerti virágok egy része nem akar tudomást venni erről.... Egyszer olyan enyhe telünk volt, hogy december elején még volt rózsa a fenti képen lévő bokron. De most sok rózsabokron vannak bimbók. A fuksziák nagy részét már behordtam a kamrába, de egy-kettő még kint virágzik. És kint van az olaj-, és a babérfám, a mimózám és a szerelem virágom is. Ha lehet minél később kerüljenek a telelő helyre. A muskátlik meg olyan szépek, ha nem látszana mögöttük a sárguló sövény, nem tudnám, hogy most készültek a képek..Egyenlőre úgy néz ki az elkövetkezendő 10 napban sem lesz fagy és 10 fok körüli hőmérséklet lesz. 









 






4 megjegyzés:

  1. Élvezik a virágaid a hosszú őszt, nagyon szépek :) Nem várom még a telet, a havat. nekem maradhatna így végig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon élvezik. Nem is emlékszem mikor volt utoljára ilyen napos, hosszú ősz. Én szeretem a havat is, de ellenék én is ilyen idővel.

      Törlés
  2. Gyönyörűek a képek, rajtuk keresztül szívok magamba egy kis napsütést. :-) Itt most három napja a köd az úr sajnos...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, hallottam, hogy hideg is van. De majd jön a szép idő megint.

      Törlés