2010. szeptember 12., vasárnap

Én is megsütöttem....



                     

 Az előzménye a dolognak, hogy a barátnőm feltette a blogjára, hogy talált egy fahéjas-almás sütikét.
( Forrás: http://praktikaksokgyerekhez.blogspot.com/2010/09/fahejas-almas-rozsak.html). Aztán másnap mindjár meg is sütötte. Na ez nálam ma történt meg. Egész picit másképp csináltam, mert nálunk sokkal kisebb a  kész leveles tészta, meg elfelejtettem mézzel megkenni mielőtt összetekertem volna a csikokat az almákkal. Így utólag locsoltam meg a mézzel.


                            a felengedett leveles tészta



                         összetekerve, sütésre várva

                                 
                                    az eredmény





2 megjegyzés:

  1. Nálatok nincs a Lidlben nem fagyasztott, hanem csak hűtött leveles tészta?

    Egyénként:
    Boldog szülinapot kívánokkkkk!

    VálaszTörlés
  2. Köszike.
    Sajnos nálunk már Lidl sincs. Öt évig birták itt, de kiutálták őket.... Túl olcsók voltak az itteni árakhoz képest és ez nem tetszett a norvég élelmiszer láncoknak.
    Én marhára sajnálom.

    VálaszTörlés