2011. május 27., péntek

Készül a bébitakaró ........


 

Körülbelül egy hete elkezdtem a bébi takarót. Nekem az anyagok előkészitése tart a legtovább. Egy régebben készitett asztali futóból mehmaradt 7,5 x 7,5 cm fehér négyzeteket terveztem felhasználni hozzá.  A rózsaszín és halványzöld kockás anyaggal kombinálva, kaptam a 13,5 x 13,5 nagyobb négyzetet. Ez lett a  blokk méret.

























 Amikor összevarrtam a blokkokat rájöttem, hogy a takaró közepe rosszul van összevarrva. Szétbontottam, újra összevarrtam és megint találtam benne hibát. Mégegyszer fejtettem, varrtam.
Most, vettem észre, hogy már eredetileg is rosszul  raktam össze, amikor próbaként leraktam.


Már a finisben vagyok. A rétegek összefércelve. Le kell tűznöm. Azt tervezem, hogy a fehér kockákat átlósan fogom levarrni. Aztán a rózsaszín kockás anyagból kapja a szélét.



.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése