2011. szeptember 10., szombat

Gesztenyés Petit szelet


.





Eddig is sütöttem minden hétvégén valamit. Valahogy a sütike, vagy a desszert hozzátartozik a hétvégéhez. Most, hogy Tamás elkerült Osloba, igyekeztem olyan süteményeket csinálni, amiből vinni tud. Na, ez a sütike valószinűleg nem olyan lesz..... Napok óta szemezek vele, mióta megláttam TücsökBogár blogján. (itt megtaláljátok a hozzávalókat, részletes útmutatással)
Az enyém, kinézetre csak hasonlit hozzá, több okból is. Alapvetően azért néz ki másképpen, mert nálunk nem lehet Petit kekszet kapni, sőt négyzet, vagy téglalap alakú vajas kekszet sem. Tehát maradt a kör Digestive.Ebből pedig nem lehet szabályos sütialapot és tetőt csinálni. Aztán kicsit nagyobb tepsim volt, ezért a krém picit laposabb lett., a tetején a csokibevonat sem tökéletes, de az íze, az valami isteni....
És a  legszebb benne, hogy még sütni sem kell.


.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Luca!
    Nagyon örülök, hogy ízlik a sütemény. :) Képzeld én meg kör alakú vajas kekszet nem kaptam sehol. :))) Mert persze nekem meg az kellett volna a hétvégi süteményhez...

    VálaszTörlés
  2. Küldjek? Hogy legyen tarcsiba?
    Megfogom mégegyszer csinálni, kicsit több hozzávalókkal, de így is mennyei finom.

    VálaszTörlés