2012. január 30., hétfő

Varrjunk együtt..... III. Drezdai tányér

.



Elkészültem a 3. feladatta. Drezdai tányért sem varrtam még. Mindjárt meg is tanultam, hogy ha szögletesre csinálom, akkor kb. 2 cm-rel hosszabb lesz a cikk belőle.... Így aztán az eddig készitett  22 cm-is blokk helyett ez  26 cm lett. Így két lehetőségem lesz az összeállitáskor, vagy újat csinálok, vagy középre teszem majd valahogy. De addig van még időm meditálni rajta.
Minden esetre ez a technika is nagyon tetszik.


.

10 megjegyzés:

beszand írta...

Nagyon jó lett, köszi, hogy erre a kis szerkesztési malőrre felhívtad a figyelmet! Így könnyebb a méretezés ezután mindenkinek! :) Puszi Andi

Luca írta...

Ez így van. Ilyesmire is nagyon jó ez a varrásosdi. Az ember szerez egy rakás tapasztalatot.

BORI írta...

Ez a "varrjunk együtt" azért is jó, mert egyszerre jó sokat varrjuk ugyan azt és így sok tapasztalatot szerzünk azzal, hogy megosztjuk egymással! :)

Luca írta...

Na, most ismételhetem magam, ez így van :) Tényleg nagyon jó, hogy megosztjuk a tapasztalatainkat.

ancsapancsa írta...

Szép lett!

Luca írta...

Köszi Ancsa :)

Böbe Morzsák írta...

Tetszik a tarkaság! Nagyon jók az anyagok ismét, amiből készítetted!!! A takaróidat is megnéztem(nagymama virágoskertje) gyönyörűséges!

fidike írta...

Klassz ez a sok kockás anyag együtt!

Luca írta...

Pedig tipródtam, hogy milyen legyen. Virágosat képzeltem eredetileg, de végül is ezt választottam.

Luca írta...

Ugye? Nekem is tetszik. Kipróbáltam az egészet kockás anyagokkal, de az már túl sok volt. Legalább is nekem.

Megjegyzés küldése