2012. június 8., péntek

Bogaras párnák.....

.


Mostanában jelentkezős korszakomat élem. (höhö). Most éppen a Creativ Disegn Magazin   hírdetett pályázatot "bogaras" alkotásra.  Ugyan a szitakötő nem egészen bogár, de én most kineveztem annak.
És mivel volt egypár Tilda szitakötőm kiszabva, így rögtön  tudtam, hogy milyen anyagra szeretném megcsinálni. Ezt a sárga nyárias anyagot is az anyagbolt bezárása előtti kiárusításon  vettem és azóta is nagyon tetszik.
Miután Nóri ősszel költözik Osloba (megy a főiskolára mégis)így rögtön két párnát csináltam, amit majd az albérletbe használhat.
A párnák teljesen egyformák, csak a szitakötők szárnya és elhelyezése nem azonos.





Ha már únja a virágos párnát, akkor csak meg kell forditania, mert a hátuljának vidám, csíkos anyagot választottam, zippzárral ellátva.


A párnák mérete  50x60 cm. IKEA-s akciós párnák.




.

11 megjegyzés:

fidike írta...

Nagyon ötletes és szép!

BORI írta...

Imola, ezek a párnák nagyon jópofák!! Nagyon jó ötlet ez az ide-oda forgatható párna, Nóri biztosan örül majd neki. :)

Luca írta...

Köszi :)

Luca írta...

És strapabirók lesznek, mert mindkét anyag elég vastag, főleg a csíkos. Remélem, hogy tetszeni fog neki, még nem tudja, hogy az övé

Böbe Morzsák írta...

Azért biztos vagyok, hogy Ő is olvassa a blogod és már előre örül ennek a meglepetésnek. Nagyon tetszenek a párnák, nekem a sárga mintás oldala a szitakötőkkel üde, fiatalos, aranyos! Örülök, hogy Nóri mégis Oslo mellett döntött!

Luca írta...

Igen én is. Pedig nagy a kisértés, hogy pénz kereshet. Még tuti nem látta a blogot, mert dolgozik.
Köszi :)

Yola írta...

klasszak, mutatósak

Zsigvica írta...

Nagyon szépek lettek, praktikus, hogy 2in1-ben párnák lettek. Nórinak egy kis otthoni melegséget fog adni az albérletben.

Orsi írta...

Nekem is a szitakötő nagy kedvencem! Szép üde párnák!

Luca írta...

Háááát, Nóri nem volt elájulva tőlük. De amikor azt mondtam, hogy nem kell elvinnie, akkor már jobban tetszett neki :)

Luca írta...

Gondoltam is, hogy a világosabb szitakötő élethűbb lenne, de nem mutatott a párnán.

Megjegyzés küldése