2012. június 10., vasárnap

Paleos sütike


.



Az egyik barátnőm már nagyon sokat mesélt a paleo diétáról, meg arról, hogy neki milyen jót tett, hogy elkezdett így főzni, sütni.   Teljesen véletlenül találtam ez a blogot ahol a süti receptjét találtam.
Azért kezdtem nézegetni, mert vendégeket vártunk és Zsuzsi speciális diétán van és nem tud mindet enni.  Szóval megcsináltam ezt a süteményt, nagyon gyorsan kész van, finom és még egészséges is.


Kókusz szelet:


 1 zacsi 20 dkg-os kókuszreszelék, fórróvízbe beáztatva
  3 db tojás
  1 marék mazsola
  2 puha körte összepasszírozva
  1 nagyon érett banán
  3 ek xylitol
  1 ek kókuszzsír (én 1 ek szőlőolajat tettem bele a zsír helyett)

A tojásokat kikevertem a xylitollal, majd hozzátettem az összeturmixolt gyümölcsöket és a végén a leszűrt kókuszreszeléket
Előmelegített, forró sütőben kb 50 perc alatt készre sütöttem. Szépen darabolható.  Az eredeti receptnél azt irták, hogy túrós íze van. Nekem inkább kókuszos, de nagyon finom langyosan és hidegen  is.
Ajánlom kipróbálásra.








.

10 megjegyzés:

  1. Imola, ez érdekes süti...ránézésre túrósnak néz ki....olyan érdekes, egyre több ember nem tud "hagyományosan" enni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg érdekes. Mondjuk Zsuzsi tud enni mindent nem csak nem egyszerre és van amiből jóval kevesebbet. Igen, túrosnak néz ki.

      Törlés
  2. Köszi a receptet Imola! A férjem is szénhidrát mentes diétán van, ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, ha van stiviád otthon akkor csináld avval. Az 0 szénhidrát.

      Törlés
  3. De érdekes ez a süti! Kétszer is elolvastam és összeraktam magamban. Mivel a Lányok nagyon szeretik a kókuszos sütiket, biztos kipróbálom egyszer!

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó Luca, köszönöm, ez kisfiam gluténmentes diétájába is beilleszthető!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tudod használni. Ezen a paleos blogon biztosan találsz még sok mindent, amit használni tudsz.

      Törlés
  5. Érdekes ez a paleo, még én sem próbáltam de egyre több helyen olvasok róla. Csuda-finom mindkét süti!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg érdekes. A barátnőm csinálta a paleo diétát és mindig mondta, milyen finom sütiket tud csinálni.

      Törlés