2012. október 22., hétfő

Ádám babatakarója




 Amikor kiderült, hogy a fórum barátnőm kisbabát vár rögtön mondtam, hogy csinálok neki egy takarót.  Még a baba születési időpontja is szuper volt, mert tudtam akkor itthon leszünk. Na, igen csak annyi dolgom volt az utazás előtt, hogy  nem készültem el a babatakaróval sem. Azt már tudjátok kölcsön varrógéppel varrtam és a  konyhaasztal volt a bázis.

Nem volt egyszerű ekkora helyen bűvészkedni

  A minta ötletét egyik foltos társamnál láttam.   Kicsit más formát akartam, mint amit eddig csináltam. Picit vastagabb a közbélés benne, igy még puhább lett, mint általában.
Végül is nekem nagyon tetszik.




Ja, és hazafelé az autóban kötöttem egy zoknit is Ádámkának.















10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Pedig először bizonytalan voltam benne. De a figurák mindig sokta emelnek rajta.

      Törlés
  2. Imola, igazán remek dolog, hogy mindenféle nehézségek ellenére elkészültél a puha finom babatakaróval! A zokni már bonusz! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett! Ideális felület az első forgolódásokhoz egy kisbabának! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a kistakaró, jók a figurák rajta. Nagyon szeretek ilyen dolgokat varrogatni én is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen jó dolog? És már itt van a következő projekt, decemberben egy pici lánynak.

      Törlés