2012. október 17., szerda

Erzsi takarója (2)


.

Adós vagyok a barátnőm takarójának megmutatásával.  Kicsit viszonttagságosan, de végre elkészült. Még februárban összetűztem a három réteget és a közepén lévő leveleket körbetűztem. Aztán félretettem, hogy majd megcsinálom. Húztam, halasztottam  többi tűzést, mert mindig volt valami más. Igaz, az is közrejátszott a dologban, hogy nem volt kedvem mindent lepakolni az asztalról. Mondtam majd nyáron megcsinálom. Ja, közben beütött a derékfájásom, így megint elmaradt. Aztán mondtam, hogy majd az utazás előtt gyorsan megcsinálom. Az is csak részben jött össze, mert ablakokat mázoltam. Viszont nagyon jó beújítottam a kerti asztalt a tűzéshez. Így nem kellett minden étkezésnél ide-oda pakolnom. Egy teljes hétig tűztem esténként. Körbeszegni már nem volt időm. Így a ferdepántokat leszabva vittem haza.

Mircike közelről szemlélte a tűzést

Otthon viszont nem volt varrógépem. A barátnőm kölcsön adta az övét. Tök új, még kicsomagolatlan, nagyon egyszerű gép volt. Még az öltés nagyságot sem én válaszhattam ki. Egy kis szenvedés után, végül is szuperül működött, a takaró elkészült, a barátnőm nagyon örült neki.

.


4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nekem is tetszik, mondtam is, ha nem neki csináltam volna, talán el sem ajándékozom :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, szeretem ezeket az őszies színeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is. És most igy néz ki a természetben is nálunk. Gyönyörűek a levelek.

      Törlés