2014. augusztus 12., kedd

A meglepetés.....


Mit mondjak, valami csodás érzés, amikor az ember ilyen ajándékot kap..... Mert ugye mi készítjük a takarókat és általában elajándékozzuk és nagyon ritkán fordul elő, hogy ajándékban kapjuk  Teljesen meghatódtam, amikor Ancsa megérkezésük után a kezembe adta. Amikor először megláttam, már akkor nagyon tetszett. A szine, a bele alkotott fél drezdai minták. Az egész. De álmomban sem gondoltam, hogy ez nekem készül
Élőben még gyönyörűbb kék színei vannak, mint a képen és pont passzol az ágyra. 
Nagyon köszönöm.








14 megjegyzés:

  1. De jó kis meglepit kaptál! És nagyon szépet! :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Szerintem is.Első látásra tiszta szerelmes lettem belé

      Törlés
  3. Ilyet nem akárkinek varr, ajándékba az ember.Szeretve vagy nagyon úgy látom :)

    VálaszTörlés
  4. Egyszerű a válasz: megérdemled! S a barátoknál tudom, hogy nem kell különösebb ok, hogy megajándékozzák egymást! :-)
    Remélem egyszer én is majd dicsekedhetek egy Ancsa-féle takaróval is! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem kell különösebb ok az ajándékozásra. De azért ez nem akármilyen ajándék.. :)

      Törlés
  5. :), nagyon örülök az örömödnek. Csodaszép ajándékot kaptál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Nem győzök gyönyörködni benne és még mindig meg vagyok hatva tőle.

      Törlés
  6. Micsoda gyönyörűséges ajándék! <3 Jobb helyre nem is kerülhette volna. :)

    VálaszTörlés
  7. Meg nem tudnám mondani miből, de sejtettem, hogy a Tied lesz! Gyönyörű ajándék!, többet mond, mint bármely szó! Legyen benne nagyon sok örömöd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Teljesen szerelmes vagyok bele....

      Törlés