2016. február 4., csütörtök

Készül Lilike takarója....



Ma végre nekiálltam varrni. Jobban mondva még csak a varrás előkészületeinek. Ez mindig tovább tart, mint maga a varrás. Azt már régen eldöntöttem, hogy Lilikének lepkés takarót fogok varrni. Megcsináltam a lepke sablonokat, előkerestem egy rakás anyagot és eltíprodtam egy ideig azon, hogy melyikeket válasszam.
Ma aztán kivágtam az anyagokból a lepkéket.



Majd nekiálltam elrendezni a középrészen. Egy darabig aggódtam, hogy nem lesznek e túl nagyok. De szerintem nagyon jól mutatnak.



Most folytatáson meditálok. Először úgy terveztem, hogy csinálok rá egy forgó blokk sort.  De most elvetettem, mert elnyomnák a lepkéket. Szóval egyenlőre még nem döntöttem el, hogy folytatom.

És készül a macika is a takaróhoz. Varrok most többet, hogy legyen tartalék.... :))











2 megjegyzés:

  1. Csodaszép lesz és légies azokkal a pillangókkal! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszenek a pillangók. Remélem, hogy szép lesz.....

    VálaszTörlés