2018. június 7., csütörtök

Babatakaró Lacikának



Végre varrtam. Nem csipp-csupp dolgokat, hanem takarót. Igaz ez sem túl nagy méret, mert egy pici fiú részére készült.  Lacika egyik barátnőm unokája.  A kórházban ismertem meg Andit, amikor a lányok születtek. Nóri három nappal előbb,mint Kata. De azóta is tartjuk a kapcsolatot és most Kata anyuka lett. És mint minden barátnőm unokája, így Lacika is kapott takarót, macival és kötött zoknival együtt.
Az első babatakarót 2004-ben varrtam a keresztfiam kisfiának. Azóta 17 takarót készült  Lacika takarójával együtt. Általában 1 méterszer 1 méteresek.
A takarók döntő részét kislányokn kapták, ezért külön élmény volt fiús takarót varrni.
20x20 cm blokkokból áll Az itthon talált anyagokból állnak a blokkok. Szeretem ezeket a pasztell színeket, A macis anyag az egyik kedvencem. A hátlapja pedig egy régi huzatból van, még én varrtam Tamás ágyára amikor kicsi volt.
Csak az egyszínű blokkokat tűztem körbe. Nem szeretem a bébitakarókat "agyon varrni".
És persze járt a takaróhoz a szokásos Tilda maci és most a kék színnel készült  kötött zokni.
A takarót kis tulajdonosa már használja. Remélem ez is olyan strapabíró lesz, mint a többi ..... :))






És megérkezett a használatba vételről is a cuki kép..... :))




Lesz még babatakaró az elkövetkezendő időben, de mindkettő kislánynak készül majd.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése