2021. december 30., csütörtök

Lacika 3. takarója

 

 

A gyerekek gyorsan nőnek így aztán cserélődnek az ágyak is. A régi takaró pedig kicsi lesz az újra. Ezért jött a kérés egy új fiús takaró készítésére.  Elég sokat töprengtem rajta, mert Lacikának az autó a kedvence. A neten rengeteg autós mintát lehet találni, végül ezeket az autókat válogattam össze, amiknek egy része nem autó, hanem  munkagép. 

 








Az autók mellé csikos széleket varrtam. Eredetileg nem középre kerültek volna az autós blokkok, de a csikos blokk méretre vágásánál véletlenül azonos méreteket jelöltem be. Végül is csak én tudom, hogy nem az eredeti elképzelés alapján készült el a takaró.   



Az autós blokkoknak csak a széleit tűztem körbe, a csíkos részeket pedig hullám volnaklban. 



Sajnos ez a takaró is kicsit késve került a tulajdonosához. De a lényeg, hogy megkapta és tetszik neki.  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése