2021. december 29., szerda

Nati takarója

 


Natasa még tavaly december 1-én született, de a takarója csak kicsit később, februárban készült el.  Ésmég ennél is később kapta meg, mert a tesójának is készült egy takaró, amrról majd később írok.

Mikor a nagymamája elújságolta a hírt, hogy Nati úton van, mutattam neki több babatakaró mintát és Andi ezt választotta. Jobban mondva egy hasonló már készült pár évvel ezelőtt.  Örültem a választásának, mert szerettem ezeket a királylányos figurákat.  Pont egy takaróra volt elég. Több rózsaszín mintás anyag várt a sorára, végül apró kockásat választottam.A forgókkal kiegészítve, meg a fehér négyzetekkel készen is állt a fedlap mintája.





 


A fedlap összeállítasa után elkezdtem tűzni a takarót, amihez persze sagítséget is kaptam 😊




Ezzel a segítséggel  gyorsabban elkészült a takaró 😉 és persze járt hozzá a szokásos maci és a kötött zokni is. 















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése