2012. május 5., szombat

Liebster Blog díjat kaptam

.



Díjat kaptam ismét, Böbétől. Nagyon szépen köszönöm. Természetesen nekem is vannak kedvenc blogjaim, amiket szeretek olvasgatni. Több is, mint ahány helyre tovább kell küldenem....

A szabályok szerint öt dolgot el kell árulnom magamról.

1. Nehezen szoktam meg Norvégiában
2. Szeretem az állatoka
3. Szeretek autóval hazautazni, megállni a német városokban
4. Szeretek sütni, főzni, kötni, varrni
5. A családom mindenek fölött áll

És akiknek én sok szeretettel tovább adom:
Andi
Ancsa
Bori
B.Andi
Mariann és Mara

.

8 megjegyzés:

  1. Kedves Imola!

    Tegnap a csillagokat varrtuk össze a lányokkal, majd este hazatérve ez a díj megkoronázta a napunkat.

    Köszönjük Mara és Mariann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki, örömöt szereztem vele. :)

      Törlés
  2. Lucám! Köszönöm szépen! Ezen a héten kissé elfoglalt leszek, de igyekszem én is továbbadni a díjat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Benne voltál az első kettőben...... :)

      Törlés
  3. Szia Imola!
    Köszönöm a díjat, már korábban is kaptam több helyről egyszerre, ezért nem tettem ki a blogra, nem éreztem helyesnek egy emberét kitenni, de mindig jól esik.

    VálaszTörlés
  4. Andi, te is benne voltál az első kettőben, akire rögtön gondoltam :)

    VálaszTörlés
  5. Most értem ide! Köszönöm szépen megint örömöt okoztál, a válaszokat majd holnap. Puszillak Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Andi, örülök, hogy sikerült örömet szereznem. :)

      Törlés