2013. december 16., hétfő

Karácsonyi ajándékok a varrós dobozból....





Mint minden évben, november végén készülnek el az első ajándékaim, mert a baráti társaságunk Mikulás ajándékot ad egymásnak... Mindenki "kihúz" egy megajándékozottat... De én azért  mindenkinek  szoktam valami apróságot késziteni, idén a fenti képen lévő filc, fűzött kosárkákat.
Sajnos a Mikulás buli elmaradt(remélem később majd sor kerül rá).
Aztán készítettem a barátaimnak egy-két dolgot. Hogy ki mit kap, azt nem árulom el..... De megmutatom.
Az idén nagy sláger volt az fb-n egy asztali futó és miután én  sem akartam kimaradni hát varrtam ilyet. Az elsőhöz több mintát sikerült készitetnem a gyors sablonnal a közepéhez(ügyesen elszámoltam magam), így két futó is készült. Az egyiket megtűztem a másikat nem.
A többi ajándékot meg a német Patchwork magazinban látott kedvenceim ihlették....











Nagyon remélem, hogy az ünnepek előtt mindenkihez odaér azt meg még jobban, hogy senki nem lesz csalódott az ajándéka miatt.... :)


14 megjegyzés:

  1. Imola, nagyon szépeket varrtál - már megint! :)
    A fenyőfás nagyon kis helyes! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek! A szarvasos a kedvencem...imádom! Nagyon boldog lesz aki megkapja bármelyiket! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az nekem is a szivem csücske picit. Amikor megláttam, rögtön úgy éreztem, hogy meg kell csinálnom. Azt hiszem csinálok majd magamnak is egyet

      Törlés
  3. Imola minden munkád gyönyörű, egyedi! Biztos örömet szerzem valamennyivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Böbe. Remélem, hogy örülni fognak a megajándékozottak....

      Törlés
  4. Nagyon szépek Imola! Rengeteg energiát fektetsz bele, és látszik, hogy a szíved is benne van :) Kár, hogy nem vagyok ebben a csoportban benne :))) Mer nekem sose lesz ilyen szép futóim :)))

    VálaszTörlés
  5. Gabi, szivesen csinálok neked is. Melyiket szeretnéd?

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos dolgokat készítettél!Biztos nagyon örül aki kapja ,mert mind nagyon szép!

    VálaszTörlés
  7. Ideért, ideért! És igen a szarvasos az enyém, nagyon boldog vagyok, mert nekem is ez lett volna a kedvencem!!!!!! Mimó, nagyon kitaláltad! Nagyon szépen köszönöm!!!!!!!! Már a falra is felkerült! Puszillak Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki, hogy időben odaért.... Tudtam én, hogy az illik hozzád <3

      Törlés