2015. március 9., hétfő

Egyszerű túrós lepény......



Időnként az embernek nagyon édesség ehetnékje van. Erre ragyogóan alkalmas ez a gyors túrós lepény.

Hozzávalók: 

250 g túró
3 tojás
2-3 ek kókuszcukor (bármilyen cukor ízlés szerint)
2-3 ek rizsliszt (lehet bármilyen liszt)
1 citrom reszelthéja
csipet só
olaj a sütéshez

A tojásokat kettéválasztjuk. A fehéjékből kemény habot verünk A túrót áttörtjük, majd hozzá adjuk a többi hozzávalót. A legvégén a kemény habot óvatosan hozzákeverjük.   Majd evőkanállal  forró serpenyőbe szaggatjuk., mindkét oldalát megsütjük. Nekem 8 db lett belőle. Magában is finom, de bármilyen szósszal, lekvárral tálalhatjuk.




Csak ajánlani tudom ez a gyorsan elkészíthető, kalória szegény, cukor és lisztmentes finomságot.











6 megjegyzés:

  1. Oh, ez a túrófánk - mi így hívtuk. De régen készítettem! Jó ötlet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bori, ez nem túrófánk. a túrófánkot olajban sütöd, ezt meg palacsinta sütőben, ilyen laposan.

      Törlés
  2. Ha lenne túróm, most azonnal nekiállnék.... :-) Nagyon jó ötlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Höhö. Én is így voltam vele. De nekem mindig van itthon túró, mert ha már minden kötél szakad, egy kis tejföllel, citrohéjjal, cukorral is finom nasi....

      Törlés
  3. Nálunk mindig mindenki édességre vágyik :) Régen sütöttem én is hasonló túrós palacsintát, ngyon finom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is, ezért igyekszem olyanokat találni, ami még egészséges is.

      Törlés