2016. július 11., hétfő

Gyűrűpárna 2



A barátnőm kislányának szeptemberben lesz az esküvője. De már tavaly óta készülődünk rá. Biztosan emlékeztek a rengeteg rózsára amiket szintén az ő esküvőjére készítettem. A rózsákhoz kapott organza anyagok között volt két csodaszép, ekrü csipke darab. Mint utóbb kiderült a barátnőm nagymamájáé volt. Nagyon érdekes csipke, mert zsinór kerete van a mintáknak és gyöngyökkel vannak díszítve. Hogy min volt eredetileg a csipke nem tudjuk, de az biztos, hogy sokkal nagyobb darabból lett kivágva. Minden esetre nagyon szép volt a meglazult, hiányos gyöngyökkel együtt.
Az biztos volt, hogy gyűrűpárnát fogok varrni, de a mintáján sokáig gondolkodtam. Általában crazy mintások szoktak lenni, mert azokat tetszés szerint lehet díszíteni.  Én is ilyet varrtam régebben az unokahúgomnak. De most valami mást szerettem volna. A netet nézegetve több csipke megoldás is szembejött velem, amik nagyon tetszettek. És akkor eszembe jutott a két csipke.
Volt itthon fehér  szatén anyagom, amit rögtön méretre vágtam és elkezdtem rápróbálni a csipkéket hogy mutatnának jobban.  A csipkéhez találtam vékony szintén ekrü csipke szalagot is.
Ez lett a próbálgatások eredménye.


Felférceltem a helyükre, majd leültem a varrógéphez hogy körbe tűzöm. Na, ez téves elképzelés volt, mert a vékony zsinór szegély miatt nem ment. Így aztán kézzel varrtam fel. Nem mondom, hogy csalódott voltam, mert én nagyon szeretek kézzel varrni. Megerősítettem a laza gyöngyöket és kipótoltam a hiányzókat.



Már csak pár hét betölti szerepét, amire készült...







2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges, az esküvő egyik fénypontja lesz biztosan. :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is remélem, hogy emeli az eskövő fényét.... :))

    VálaszTörlés