2010. augusztus 8., vasárnap

Megpróbálom..........

Két hete jöttünk haza, otthonról. Milyen furán hangzik ez így.
A nyaralásunk nem úgy sikerült, ahogy elterveztük, Lefelé menet Kasselnél elromlott az autó, avval idegeskedtünk, aztán otthon annyira meleg volt, hogy borzasztó.  Nórinak nem tudta megszerezni a jogosítványát, pedig az volt az eredeti cél. Ezért mentünk haza öt hétre. Mindjárt az első KRESZ vizsgája nem sikerült, evvel borult az egész. Azért köztünk szólva büszke vagyok rá, hogy másodikra simán sikerült neki, pedig azért nem olvas olyan sokat magyarul.  Hazafelé bementünk a férjem barátjáékhoz. Na, azt kihagyhattuk volna, ott semmi nem úgy volt, ahogy megbeszéltük és ahogy terveztük. Egy biztos, mostanában nem megyünk. Hazafelé, pedig Tamás rosszul lett és  két órán keresztül hányt az autóban. Még jó, hogy volt mibe.....
Végül is szerencsésen hazaértünk és a jó dolgokra emlékezünk......
Milyen jó, hogy ismét együtt voltunk a Nagyapával, (aki idén lesz 87 éves és igazán jó kondiban van még, de azért indulásunk előtt megijesztett minket) és a bátyámékkal.
Találkoztam személyesen, több kedves ismerősömmel.
Aztán voltunk a Balcsin fürödni, éppen 27 fokos volt a víz. Az embernek nem volt kedve kijönni belőle.
Életemben először voltam a Szegedi Szabadtéri Színpad előadásán. A My fair Lady-t néztük meg. Valami varázslatos este volt, még úgy is, hogy az előadás kicsit modernre sikeredett. A keresztfiamék igazán örömmel és szeretettel vártak. Nagyon jól éreztük magunkat.
Találkoztam a barátaimmal és a legjobb barátnőmmel. Sajnos mindig kimarad valaki........
Szóval végig autóztuk az országot Harkától Szegedig. Mi ez a pár száz km a sok ezerhez képest? Semmi, bármikor ismét megtennénk.
A németországi túránk eredménye ez a  sütemény.
Ajánlom másnak is.

Tojáslikőrös sütemény:

5 tojás
250 gr porcukor
1 cs vaníliás cukor
250 gr liszt
2,5 dl olaj
2,5 dl tojáslikőr (én csak 2 dl tettem bele)
100 gr apróra tört étcsokoládé
2 ek kakaó

A tojásokat a porcukorral és a vaníliás cukorral habosra keverjük, beletesszük a lisztet, utána apránként az olajat is hozzákeverjük, majd  a tojáslikőrt és a csokoládé darabokat, majd a kakaót.
Kikent, lisztezett kenyér sütő formában,  1 és 1/4 órát sütjük 150-160 C°-on. Tű próbával ellenőrizzük, hogy átsült-e. (még + 10 percet sütöttem)



Nagyon finom, kívül ropogós, belül omlós

4 megjegyzés:

  1. A Tamás rosszulléte nekem kimaradt. Nem semmi út lehetett!
    Jó, hogy találkoztunk. Amíg itthon voltatok. :-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is nagyon örülök neki. Egészen más így írni egymásnak.

    VálaszTörlés
  3. Én meg csak sajnálni tudom, hogy nem találkozhattunk. Remélem a következő alkalommal sikerül személyesen is megismerni egymást!
    Üdv.....Babenko

    VálaszTörlés
  4. Babó, majd legközelebb összehozzuk a találkozást veled is.

    VálaszTörlés