2013. január 3., csütörtök

Elővettem a kötést...




 A karácsonyfa miatt el kellett raknom a varrógépemet, így most nem tudok varrni. Viszont itt várt rám Tamás pulóvere. Bizony jó ideje, hogy hozzá sem nyultam. Nem mentség, hogy a közös takarót kellett megcsinálnom.
Most a pihenős napokban elővettem és kötöm a norvég mintás részét.
Amikor a mintát néztem, megállapítottam, hogy ez mennyivel könnyebb, mint Zolié. Ez igaz is, meg nem is. Mert sokkal kevesebb a minta, viszont nem két fonallal kell kötnöm, hanem hárommal. Na, ez azért kicsit megnehezíti a dolgot.
Így áll a pulóver. Még 15 sor van hátra a mintából.














16 megjegyzés:

Böbe Morzsák írta...

Biztos nagyon klassz lesz! Én is szeretek kötni is!

Yola írta...

Nagyon jól néz ki. Kár, hogy kevés kezem van.

ancsapancsa írta...

Egy könyvben olvastam, hogy a kötés, a kéz rágógumija. Jó rágózást! :-)

Luca írta...

Akkor ebben is hasonlitunk egymásra :)

Luca írta...

Nem csak több kéz kéne neked... Belőled is több kéne :)

Luca írta...

Köszi Ancsa. Nagyon szeretem csinálni. A legjobban bébi cuccokat szeretek/tem kötni

BORI írta...

Ez is olyan szép pulcsi lesz, mint Zolié!! :)

Luca írta...

Remélem ez is olyan szép lesz. De ez egészen máa.

Tibandi country álmai írta...

Hajrá Luca, akkor már nem sok van hátra.

Luca írta...

Leszámitva a két ujját :)

trollanyu írta...

Nagyon szép lesz, majd mutasd meg, ha kész lesz:) A kötés nem nekem való,pedig úgy szeretném, de talán majd egyszer. Szép hétvégét kívánok:)

Luca írta...

Miért nem való neked? Próbáltad? Nektek is szép hétvégét, állitólag szép idő lesz hozzá

Ábrahámné Éva írta...

Nagyon szép lesz !
Én már rég nem kötöttem ,amióta a foltvarrás meg fertőzött azóta elhanyagolom a kötést!
Nincs annyi időm hogy minden bele férjen!

Luca írta...

Igen, ismerem ezt az érzést. Már második napja az jár a fejemben, hogy varrnom kéne..... De most kötök.

Orsi írta...

Nekem is nagy kedvencem a norvég minta, bár már meglehetősen régen kötöttem. A minap egy üzletben láttam egy pulcsit nagyon megtetszett - norvég mintával. Azért tetszett igazán mert a szokott, hagyományos méret helyett hosszabbra kötötték, így eltakarja a felesleges nagyságokat. Szívesen viselném de nem hiszem, hogy neki vágok megkötni. Bár régen nagyon szerettem kötni. Nálunk most pont annyiba kerül megvenni a fonalat, mint készen megvenni a pulóvert. Hát furcsa nem?

NAGYON SZÉP LESZ, KÍVÁNCSI VAGYOK A VÉGEREDMÉNYRE!

Luca írta...

Orsi kézzel kötni általában drágább, mint készen venni a dolgokat. Mondjuk nálunk erre a pulóverre nem igaz. De ez csak az eredeti, "Dalegarn" fonalból, valamelyik si világverseny, vagy olimpiára készült pulóverekre vonatkozik.
Emlékszem amikor Nórinak egyszer vettem valami modern fonalat, olyan drága lett belőle a pulóver, hogy majd hanyatt estem. Készen tuti nem adtam volna érte annyit...

Megjegyzés küldése