2013. április 26., péntek

Elkészült.............

 


Végre elkészült Tamás pulóvere. A vége kicsit izgalmasra sikerült. Mint utóbb kiderült, a leírásban nem adták meg jól a fonalak számát. Kettővel több szürke volt a csomagban és eggyel kevesebb sötétkék. Mondjuk a világos kék is igen necces volt.... De a problémát az okozta, hogy amikor visszavittem a boltba a megmaradt szürkéket, hogy becseréljük, nagy meglepetésre nem volt ez a kék árnyalat. Volt hat féle sötétkék, de egyik sem volt azonos az eredetivel és már nem is gyárják.... Arról meg hallani sem akartam, hogy pont a nyakánál, a befejezésnél már árnyalatú legyen a pulóver. Miután Sandefjordban nem volt ilyen fonal, végig telefonáltuk a szomszédos városok boltjait és nagy szerencsémre, Tönsberg egyik kötős boltjában volt egy maradék.  Így lett olyan a pulóver, mint amilyennek megálmodtam..............






8 megjegyzés:

Vera írta...

Nagyon jó lett, jól is áll Tamásnak a pulcsi. Ügyes vagy, gratula!

Luca írta...

Köszi. Igen, nekem is tetszik

Ábrahámné Éva írta...

Gyönyörű lett! Biztos nagyos örül neki Tamás!

Zsigvica írta...

Nagyon klassz lett!

Luca írta...

Köszi. Igen, tetszett neki. Végül is ő választotta ezt a mintát.

Luca írta...

Köszi :)

trollanyu írta...

Nagyon ügyes vagy, soha nem tudnék ilyet kötni:) Jól jön még most is, leaglábbis nálunk még elég hideg van :)

Luca írta...

Tudod nekem a k0tés tizenéves korom óta nagy szerelem. Kötöttem már úgy pulóvert, hogy egy újság elején lévő képról számoltam le a mintát.....
Így van, még simán hordható.

Megjegyzés küldése