2013. április 26., péntek

Elkészült.............

 


Végre elkészült Tamás pulóvere. A vége kicsit izgalmasra sikerült. Mint utóbb kiderült, a leírásban nem adták meg jól a fonalak számát. Kettővel több szürke volt a csomagban és eggyel kevesebb sötétkék. Mondjuk a világos kék is igen necces volt.... De a problémát az okozta, hogy amikor visszavittem a boltba a megmaradt szürkéket, hogy becseréljük, nagy meglepetésre nem volt ez a kék árnyalat. Volt hat féle sötétkék, de egyik sem volt azonos az eredetivel és már nem is gyárják.... Arról meg hallani sem akartam, hogy pont a nyakánál, a befejezésnél már árnyalatú legyen a pulóver. Miután Sandefjordban nem volt ilyen fonal, végig telefonáltuk a szomszédos városok boltjait és nagy szerencsémre, Tönsberg egyik kötős boltjában volt egy maradék.  Így lett olyan a pulóver, mint amilyennek megálmodtam..............






8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, jól is áll Tamásnak a pulcsi. Ügyes vagy, gratula!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett! Biztos nagyos örül neki Tamás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Igen, tetszett neki. Végül is ő választotta ezt a mintát.

      Törlés
  3. Nagyon ügyes vagy, soha nem tudnék ilyet kötni:) Jól jön még most is, leaglábbis nálunk még elég hideg van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod nekem a k0tés tizenéves korom óta nagy szerelem. Kötöttem már úgy pulóvert, hogy egy újság elején lévő képról számoltam le a mintát.....
      Így van, még simán hordható.

      Törlés