2010. november 16., kedd

Karácsonyi ajándék készités....

Már csak 40 nap van karácsonyig. Éppen ideje, hogy nekiálltam ajándékokat késziteni. Csináltam már több hasonló koszorút, de ez a sötétkék tetszik a legjobban.
A karácsonyfa díszek is minden évben nagyon tetszenek a megajándékozottnak. Picit változtattam az eredeti leiráson, mert az enyémek csak négy lapból állnak és nem hatból. Bár ahogy elnéztem most a képeket, lehet idén az eredetit fogom megcsinálni.


 Így készülnek:








És a neten láttam ezeket a filc karácsonyfa díszeket. Megtetszettek, filcem van hozzá. Holnaptól öltögetek.









.

2 megjegyzés:

  1. A koszorú szép, bár kicsit sötét a felvétel,kicsiben nem látszik a díszítés rajta.
    A filcesek is nagyon jópofik:)

    VálaszTörlés
  2. Rézi, ha rákattintasz a koszorúra, felhozza nagyobb méretben a képet.

    VálaszTörlés